
وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم!... وقتی کسی از صمیم قلبش صادقانه دوستمان دارد در برابرش مسئولیم... در برابر اشکهایش.. شکستن غرورش.. لحظه های شکستش در تنهایی و لحظه های بی قرارییش... و اگر یادمان برود.....!! در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد اورد.. و این بار ما خود فراموش خواهیم شد... و این قانون زندگیستLet's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب