
نوشته شده در شنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۶ ساعت 12:38 توسط 14h | نوشتههای پیشین ...
ادامه مطلب
xa0 حس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زده واسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راه رو نفس نفس زده حس خوبیه … حس خوبیه ، ببینی یه نفر واسه انتخاب تو مسممه دست تو رو بگیره بگیره موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه … تو همین ، لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به توxa0وابسته ترم اگه حس خوبتو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم به سرم .. xa0 دلم ، انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بی قرارمی الکی … ادامشو دانلود کن....... واسه خودم خواننده ایما ....دست کم نگیریا.....
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب